Am traversat ţara pentru a fi prezent la Petroşani!


Am traversat ţara pentru a fi prezent la Petroşani

de Ioan Musei

În zilele de 29, 30 şi 31 iulie a.c. a avut loc la Petroşani cea de a XXXVII-a întâlnire a colecţionarilor de insigne din România şi al III-lea Congres Naţional de Insignografie,  unde au fost prezenţi  89 de colecţionari din ţară ce deţin colecţii de insigne şi, surpriză, o distinsă Doamnă ce a venit personal cu un exponat, tocmai din… Canada. Deşi drumul a fost pentru mine foarte lung şi costisitor,  am ţinut să fiu şi eu prezent cu exponatul meu de insigne Eminescu, exponat ce a fost distins cu o menţiune, fapt ce mă onorează, desigur. Toate manifestările au avut loc sub patronajul Societăţii Numismatice Române, reprezentată la Petroşani de Înalt Prea Sfântul Părinte Galaction Stângă, vicepreşedinte al Societăţii şi un renumit colecţionar. Gazdele noastre au făcut eforturi deosebite pentru a asigura logistica, iar Primăria şi Consiliul Local şi-au dat tot concursul în a susţine aceasta manifestare în aceste vremuri de criză pe care le trăim, ceea ce nu prea se întâmplă în multe locuri, mai ales când sunt manifestări naţionale şi nu locale. Personal, vreau să mulţumesc domnilor Kelemen Tiberiu, Preşedintele Asociaţiei Colecţionarilor de Insigne din Romania şi domnului Pardos Ioan, ambii  locuitori în „vale”, pentru munca depusă pentru a face posibil ca firul să nu se rupă şi întâlnirile să continue. La anul, Bucureştiul va fi gazdă, în sala Constantin Brâncuşi de la Palatul Parlamentului. Iată şi o cronică fotografică a acestui eveniment:

Transfagarasanul, coborare spre Curtea de Arges

Primaria din Petrosani, gazda expozitiei

Sala expozitiei, in primaria Patrosani

Eu, in zona exponatelor „Eminescu”

Pe fond albastru, exponatul personal de insigne

Juriul expozitiei. In centru viceprimarul municipiului Petrosani, dl.Claudiu Cornea. In dreapta acestuia IPS Galaction Stanga.

Momentul premierii

Diploma si placheta expozitiei

O parte din prietenii mei colectionari, prezenti la Petrosani!

Foto: Ioan Musei. Fotografiile se maresc, click pe ele, si inca o data pentru detalii!

Un comentariu

Din categoria Uncategorized

Un răspuns la „Am traversat ţara pentru a fi prezent la Petroşani!

  1. Mihai Iacob

    Da, expozitia de insigne de la Petrosani a fost mai mult decat o reusita,organizatorii si participantii s-au intrecut in a realiza un eveniment de o asa amploare sa fie fara cusur! Ca participant alaturi de Dl.Ioan Musei, m-am bucurat ca la aceasta editie s-a avut pe langa celelalte teme si Tema Eminescu care a fost foarte bogata cu o diversitate de insigne, una mai reusita ca alta, si destule raritati,am avut 2 panouri cele situate in partea de sus a celor 3 ale domnului Musei!Cei care au avut panouri cu tema Eminescu s-au numarat domnii;Mihai Costin,Caraman Gheorghe,Ion Gheorghe,Dina Stefan,Pater Petru,toti din Bucuresti,Aiacoboaiei Ioan din Oravita,Vasiliu Gheorghe din Barlad,Branzei Stelian si Cornaci Mihai ambii din Botosani!Pe langa faptul ca a fost o manifestare culturala a fost si o binemeritata excursie,la intoarcere impreuna cu Dl.Musei am vizitat manastirile Lainici si Hurezi cat si orasul Baile Govora!