Toamna, poezie, muzica si imagini!


Afara-i toamna de Mihai Eminescu

Afară-i toamnă, frunza ‘mprăștiată,
Iar vântul svârlă ‘n geamuri grele picuri;
Și tu citești scrisori din roase plicuri
Și într’un ceas gândești la viața toată.

Pierzându-ți timpul tău cu dulci nimicuri,
N-ai vrea ca nimeni ‘n ușa ta să bată;
Dar și mai bine-i, când afară-i sloată,
Să stai visând la foc, de somn să picuri.

Și eu astfel mă uit din jet de gânduri,
Visez la basmul vechiu al zânei Dochii,
În juru-mi ceața crește rânduri-rânduri;

De odat’aud foșnirea unei rochii,
Un moale pas abia atins de scânduri…
Iar mâni subțiri și reci mi-acoper ochii.

http://www.youtube.com/watch?v=PF-CIjCxowQ&feature=related

  

  

 

  

Foto: M.G. & M.D. Badeni si Harlau

 

Un comentariu

Filed under Uncategorized

One response to “Toamna, poezie, muzica si imagini!

  1. Otilia

    Foarte frumoase pozele! Imi place toamna ca este bogata!!!!!!!!! in culori….
    Salutari de la Otilia!